تبليغات موثر با توليد محتواي خلاقانه

آژانس تبليغاتي و ديجيتال ماركتينگ آران

تبليغات موثر با توليد محتواي خلاقانه

۵۲ بازديد

شما مي توانيد عكسي از محصولات تان تهيه كنيد و در زير آنها قيمت يا ويژگي هايشان را بيان كنيد. اين نوع تبليغ بسيار ساده است و بازده بسيار كمي دارد. در دنياي پيشرفته ي امروزي افراد از راه هاي خلاقانه تري براي تبليغ محصولاتشان استفاده مي كنند.

همچنين براي اينكه بتوانيد در بين رقبا جايگاه تان را ارتقاء دهيد، بايستي نحوه ارائه محصولات و تبليغات تان، به شيوه اي متفاوت تر و زيباتر باشد. در اينجا ما ايده تبليغات خلاقانه اي براي شما تهيه كرده ايم.

ايده

 

بيلبورد را به شكل محصول مورد نظر درآوريد

بيلبوردها به تنهايي بازديد كننده هاي بسياري دارند، اما بسيار كم پيش مي آيد كه يك بيلبورد توجه افراد را به خود جلب كند. به طوري كه افراد به سادگي از آن نگذرند و كمي به تماشاي آن بنشينند.

ما به شما پيشنهاد مي كنيم براي اينكه بيلبورد جالب و پربازديدتري داشته باشيد، آن را به شكل محصول مورد نظرتان در آوريد. براي مثال محصول شما يك ماهيتابه مي باشد.

شما مي توانيد پايه بيلبورد را به شكل دسته ماهيتابه درآوريد و خود بيلبورد را به صورت بدنه ماهيتابه. قطعاً اين ايده تبليغات خلاقانه، تأثير بيشتري بر مخاطبين مي گذارد.

 

يك بلاگر موفق در شبكه هاي اجتماعي شويد

به خاطر داشته باشيد هدف شما از بلاگر بودن، افزايش شهرت كسب و كار و درآمد بيشتر مي باشد.

بر اساس اين هدف بايستي يك پلتفورم مناسب انتخاب كنيد. پيشنهاد ما اين است كه كارتان را با يك سايت شروع كنيد. مي توانيد اين سايت را بر اساس علاقه خود طراحي نماييد. سايت هايي كه افراد در آن به صورت بلاگر هستند، بسيار بازديد دارد و مخاطبين معمولاً احساس نزديكي با نويسنده برقرار مي كنند.

بنابراين از اين ارتباط نزديك و صميمي استفاده كنيد و محصولات خود را معرفي كنيد. گاهي يك سايت شخصي بسيار بيشتر از يك سايت كاري بازديد پيدا مي كند.

 

نمايش محصولات، اطلاعات و داده ها به صورت اينفوگرافيك

قبل از هرچيزي به تعريف اينفوگرافيك مي پردازيم. همانطور كه از نام آن مشخص است از دو قسمت اطلاعات (info)و گرافيك تشكيل شده و در واقع به اين معنا است كه اطلاعات و داده ها را به صورت گرافيكي نمايش داده، تا براي همه افراد قابل فهم شود.

حال با توجه به تعريف اينفوگرافيك، شما مي توانيد با به كار بردن آن در تبليغات تان مفاهيم و منظورتان را به آساني منتقل كنيد. شما مي توانيد با اينفوگرافيك در حداقل زمان پيام خود را به مخاطبين برسانيد.

ايده

 

به جاي نوشتن متن تبليغاتي، ويدئويي از محصولات و خدمات تان تهيه كنيد

فيلم ها و تصاوير، عملكرد بسيار بهتري نسبت به نوشته و متن دارند. شما مي توانيد با يك فيلم تبليغاتي مناسب، بازديد بالاتري را به دست آوريد. معمولاً افراد هم به دليل مشغله هاي كاري و هم به خاطر نداشتن حوصله به دنبال يك راه آسان تر، براي كسب اطلاع از محصول مورد نظرشان مي روند. ديدن يك ويدئو بهترين و آسان ترين راه براي دستيابي به اطلاعات بيشتر از محصولات شماست.

ايده

مسابقه عكاسي راه بياندازيد

شما مي توانيد بدون هزينه و به وسيله مخاطبان تان بازديد از محصولات را بسيار بيشتر از قبل كنيد.

به اين صورت كه از مخاطبين بخواهيد از محصولات شما عكس بگيرند و براي شما ارسال كنند و يا اگر در اينستاگرام يا فيسبوك هستيد از آنها بخواهيد عكس را در صفحه خود قرار دهند و نام سازمان و صفحه شما را در زير آن ذكر كنند، سپس يكي از آنها را به عنوان برنده اعلام كنيد.

با اين روش يك بازاريابي عالي و موفق را انجام داده ايد و در تمام هزينه هايتان نيز صرفه جويي كرده ايد.

در حوزه طراحي جهت تبليغات و برندينگ خود چه فعاليت هايي انجام داده ايد؟

تجربيات خود را با ما به اشتراك بگذاريد.

كارشناسان آران آماده پاسخگويي به سوالات شما در اين زمينه هستند.

همچنين مي توانيد با وارد كردن ايميل/شماره تماس خود در اين صفحه از خدمات تبليغات آران بهره مند شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.