معيارهاي انتخاب بهترين شركت ديجيتال ماركتينگ در تهران چيست؟

۱۳۱ بازديد

طبق بررسي‌ها، كسب‌وكارهايي كه از شركت‌هاي ديجيتال ماركتينگ در تهران براي پيشرفت كسب‌و‌كارشان كمك گرفته‌اند، به موفقيت‌هاي بسياري دست يافته‌اند. برخي از اين شركت‌ها هيچ گونه كسب‌و‌كار سنتي نداشته‌اند. در واقع مكاني به عنوان شركت و كارمنداني براي ارائه‌ي خدمات و محصولات خود نداشتند، اما با استفاده از ديجيتال ماركتينگ توانسته‌اند به سودآوري بسياري دست پيدا كنند و در كنار آن يك كسب و كار سنتي نيز راه‌اندازي نمايند!

با توجه به نتايج مثبت به‌دست‌آمده، در اين مقاله مي‌خواهيم ويژگي‌ها و مزاياي يك شركت ديجيتال ماركتينگ در تهران را شرح دهيم. پس همراه با ما تا انتهاي مقاله باشيد.

مزاياي همكاري با يك شركت ديجيتال ماركتينگ حرفه‌اي

پيش از اينكه تصميم بگيريد با يك شركت ديجيتال ماركتينگ همكاري كنيد، ابتدا بايد از مزاياي همكاري با آن آگاه باشيد. در اينجا براي اينكه تصميم‌گيري را براي شما آسان‌تر كنيم، تمام مزاياي ديجيتال ماركتينگ را شرح مي‌دهيم.

  1. در ديجيتال ماركتينگ نرخ تبديل بهتر و بالاتر است

اگر شما يك فروشگاه اينترنتي داشته باشيد، مخاطبان تنها به اندازه چند كليك براي تكميل فرآيند خريد، از شما فاصله دارند! اين در حالي است كه از طريق كسب‌و‌كار سنتي شما نيازمند كارمند و پرسنل هستيد و اين يعني هزينه‌هاي بيشتر.

در برخي موارد ديده شده است كه افراد تنها با استفاده از يك اتاق و يك سيستم توانسته‌اند، به سودآوري برسند. به اين صورت كه اتاق را تبديل به انبار كالاهاي خود كرده‌اند و از سيستم براي حضور در شبكه‌هاي اجتماعي استفاده مي‌كردند.

از آنجايي كه مخاطبان در شبكه‌هاي اجتماعي تنها با پلتفرم شما كار دارند، لازم نيست كه در مكان و شركت شما حضور داشته باشند. آنها تنها با مشاهده امتياز و نظرات ديگر مخاطبان، تصميم به خريد مي‌گيرند و با چند كليك نيز خريد خود را قطعي مي‌كنند.

  1. در ديجيتال ماركتينگ رضايت مشتري‌ها در اولويت قرار مي گيرد

هر كسب‌و‌كاري براي پيشرفت، نياز به شهرت دارد. طبق مطالعات و بررسي‌ها مشتري‌ها معمولاً به دنبال شركت‌هايي مي‌روند كه از اعتبار و شهرت بيشتري برخوردار هستند.

با ديجيتال ماركتينگ مي‌توان به آساني و در هر لحظه با مشتري ارتباط برقرار كرد. اين نوع ارتباط باعث ايجاد صميميت و نزديكي مي‌شود. علاوه بر اين پاسخگويي و رفع مشكلات مشتري‌ها با سرعت بيشتري صورت مي‌گيرد.

به همين سبب بسياري تمايل دارند كه از طريق شبكه‌هاي اجتماعي مثل اينستاگرام و وب‌سايت خريد خود را انجام بدهند. بنابراين همكاري با يك شركت ديجيتال ماركتينگ در تهران مي‌تواند يك پل ارتباط مؤثر براي مشتري‌هاي شما ايجاد كند.

  1. ديجيتال ماركتينگ كسب‌وكارهاي كوچك را ارتقاء مي‌دهد

كسب‌وكارهاي كوچك براي رسيدن به شرايط ايده‌آل خود، بايد هزينه‌هاي بسياري بپردازند. ديجيتال ماركتينگ با كمترين هزينه اين شركت‌ها را به اهدافشان مي رساند.

كسب‌وكارهاي كوچك براي رسيدن به اهداف بزرگشان بايد يك مسير طولاني را طي نمايند. بسياري از اين كسب‌وكارها به دليل سختي‌هاي موجود و شرايط نامناسب بازار، به تدريج در ميدان رقابت كم رنگ مي‌شوند، تا جايي كه به طور كامل حذف مي‌گردند.

  1. از طريق ديجيتال ماركتينگ مي‌شود به آساني با كاربران تلفن همراه ارتباط برقرار كرد

اين روزها همه افراد در هر سني يك گوشي هوشمند دارند و ساعات زيادي از روز از آن استفاده مي‌كنند. افراد از طريق موبايل خود با ديگران صحبت مي‌كنند و خريدهاي خود را انجام مي‌دهند.

در واقع مهم نيست كه شما در كجا هستيد، اگر نقش خود را به درستي در شبكه‌هاي اجتماعي ايفا كنيد، مي‌توانيد با افراد زيادي ارتباط برقرار كنيد.

همچنين با توجه به مشغله‌هاي كاري و زندگي، افراد بيشتر تمايل دارند كه خريد خود را به صورت اينترنتي انجام دهند.

پس در اين شرايط مي‌توانيد با به كارگيري صحيح شبكه‌هاي اجتماعي، با سطح وسيعي از مخاطبان ارتباط برقرار كنيد و محصولات و خدمات خود را به آنها عرضه كنيد.

  1. ديجيتال ماركتينگ باعث افزايش اعتماد به برند مي‌شود

حضور در شبكه‌هاي اجتماعي موجب مي‌شود، كه همواره زير نظر مشتري‌ها و مخاطبان قرار بگيريد. مخاطبان بر اساس تجربه و شناخت خود به شما امتياز مي‌دهند و در صورتي كه عملكرد مثبتي داشته باشيد، مشتري‌هاي جديد نيز تحت تأثير شما قرار مي‌گيرند.

در واقع با استفاده صحيح از شبكه‌هاي اجتماعي مي‌توانيد علاوه بر مشتري‌هاي خود، مشتري‌هاي جديد ديگري نيز به دست آوريد.

براي درك بهتر اين موضوع مي‌توانيد به وب‌سايت‌ها يا صفحات اينستاگرام فروش موبايل توجه كنيد. مردم معمولاً با مطالعه‌ي نظرات ديگران تصميم مي‌گيرند كه از اين فروشگاه‌ها خريد كنند.

  1. ديجيتال ماركتينگ نرخ بازگشت سرمايه را افزايش مي‌دهد

يك سرمايه‌گذار پيش از سرمايه‌گذاري، مي‌خواهد از نرخ بازگشت سرمايه خود اطمينان حاصل كند. سرمايه‌گذاري مي‌تواند به طرق مختلفي صورت بگيرد. يكي از بهترين شيوه‌ها، سرمايه‌گذاري در شبكه‌هاي اجتماعي است.

شركت‌هاي ديجيتال ماركتينگ با توجه به نوع كسب‌وكار، بودجه و زمان شما به بهترين شكل در شبكه‌هاي اجتماعي فعاليت مي‌كنند. يكي از نقاط قوت اين نوع سرمايه‌گذاري اين است كه شما مي‌توانيد با حداقل ميزان بودجه در شبكه‌هاي اجتماعي فعاليت كنيد.

با بهره‌مندي از مشاوره‌ي كارشناسان و متخصصان ديجيتال ماركتينگ "آران" مي‌توانيد در مسير مناسبي در شبكه‌‎هاي اجتماعي گام برداريد و نرخ بازگشت سرمايه‌ي خود را افزايش دهيد. به همين سبب به شما توصيه مي‌كنيم در هر كسب‌وكاري كه هستيد، از قدرت شبكه‌هاي اجتماعي غافل نشويد.

  1. استفاده از ديجيتال ماركتينگ مقرون به صرفه است

شايد عبارت "مقرون به صرفه بودن" را بارها در شعارهاي تبليغاتي شركت‌هاي ديجيتال ماركتينگ در تهران ديده‌ايد. بايد بدانيد كه اين عبارت فقط يك "شعار" نيست.

بسياري از كسب‌و‌كارهاي كوچك و خانگي مانند، چرم‌دوزي، گلدزي، آشپزي و ... از طريق شبكه‌هاي اجتماعي توانسته‌اند به سودآوري‌هاي عظيمي دست پيدا كنند، چه رسد به كسب‌وكارها و شركت هاي بزرگ و قدرتمند.

بنابراين هيچگاه قدرت شبكه هاي اجتماعي را دست كم نگيريد و از آنها براي بهبود شرايط كار و كاهش هزينه‌هاي خود استفاده نماييد.

  1. ديجيتال ماركتينگ سودآوري شما را افزايش مي‌دهد

سودآوري يكي از مهم‌ترين اهداف كسب‌و‌كار است. با بهره‌گيري از خدمات ديجيتال ماركتينگ ديجيتال ماركتينگ، ميزان سرمايه‌گذاري شما كمتر و نرخ بازگشت سرمايه شما بيشتر خواهد بود. در واقع ديجيتال‌ماركتينگ فرصت مناسبي براي افرادي است كه نياز به سودآوري سريع و بي‌دغدغه دارند.

از آنجايي كه شبكه‌هاي اجتماعي در دسترس همه افراد هست، احتمال فروش و ارائه‌ي خدمات از طريق آنها بسيار بيشتر خواهد بود. اين در حالي است كه در كسب‌وكارهاي سنتي فقط مي‌توانيد به افرادي كه در منطقه‌ي شما هستند، محصولات و خدمات خود را عرضه كنيد.

ديجيتال ماركتينگ علاوه بر سودآوري، مي‌تواند امنيتي براي درآمد شما نيز ايجاد كند، چراكه ميزان ريسك را بسيار پايين مي‌آورد و در كوتاه مدت نتايج مثبتي به همراه دارد.

نتيجه

حضور در شبكه هاي اجتماعي شرايط ايده آلي براي كسب‌وكار شما به وجود مي‌آورد. از اين‌رو به شما توصيه مي‌كنيم كه در هر كسب‌وكاري كه هستيد از مزاياي ديجيتال ماركتينگ بهره ببريد.

شركت‌هاي بسياري در زمينه ديجيتال ماركتينگ در تهران در حال فعاليت هستند، اما از بين آنها تنها معدود گزينه‌هايي براي يك همكاري مؤثر و اثربخش وجود دارند. آژانس تبليغاتي آران با داشتن سال‌ها تجربه در زمينه‌ي ديجيتال ماركتينگ و بهره مندي از كارشناسان حرفه‌اي اين حوزه كمك شاياني به ارتقاي كسب و كار شما مي‌كند.

اگر تجربه‌ي كار با شركت‌هاي ديجيتال ماركتينگ داريد و از خدمات آنها راضي نيستيد، زير اين پست براي ما بنويسيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.