رتبه بندي شبكه هاي اجتماعي | مقايسه چند شبكه اجتماعي

آژانس تبليغاتي و ديجيتال ماركتينگ آران

رتبه بندي شبكه هاي اجتماعي | مقايسه چند شبكه اجتماعي

۵۷ بازديد

با وجود اينكه عضويت در شبكه هاي اجتماعي براي حيات سازمان ها امري ضروري است، اما بسيار هنوز وارد اين شبكه ها نشده اند و كسب و كارشان را به صورت سنتي پيش مي برند. شايد تا سال ها بتوانيد با روش سنتي خود، سود خوبي به دست آوريد، اما با پيشرفت علم و تكنولوژي افراد بيشتر تمايل به خريد و فروش به صورت آنلاين را دارند.

پس بهتر است در كنار مغازه خود، اكانتي در شبكه هاي اجتماعي نيز ايجاد كنيد. در ادامه برخي از مزاياي شبكه هاي اجتماعي را بيان مي كنيم؛

مزاياي شبكه هاي اجتماعي

  • آگاهي از برند

شايد پيش از ورود شما به شبكه هاي اجتماعي، افراد كمي، از محصولات و نام برند شما اطلاع داشتند. شما با ورود به شبكه هاي اجتماعي و تبليغ كردن محصولات خود، برندتان را معرفي مي كنيد.

  • شهرت برند

شما مي توانيد با ارائه محصولات با كيفيت و با قيمت مناسب به عنوان يك متخصص در زمينه كاري خودتان به شهرت برسيد. براي مثال در صورتي كه شما محصولات سفارش داده شده را در بسته بندي قرار دهيد و در زمان معين به دست مشتري برسانيد، افراد به شما و به برندتان اعتماد بيشتري مي كنند و در نتيجه شما را به ديگران نيز معرفي مي نمايند.

  • مقرون به صرفه است

راه اندازي كسب و كار در شبكه هاي اجتماعي بسيار ارزان تر از روش هاي سنتي مي باشد. بسياري از هزينه هاي عملياتي و هزينه هاي ثابت براي شما حذف مي شوند. در شبكه هاي اجتماعي شما مي توانيد براي تبليغات هزينه كنيد كه اين هزينه ها در مقايسه با هزينه روش هاي سنتي بسيار ناچيز به نظر مي رسد.

  • ترافيك وب سايت

در صورتي كه اصول و قوانين سئو را رعايت كنيد و محتواي مناسبي در وب سايت خود قرار دهيد، به آساني توسط موتورهاي جستجو يافت مي شويد. در نتيجه ترافيك سايت شما افزايش پيدا مي كند.

همانطور كه مي دانيد نتيجه ترافيك سايت چيزي جزء افزايش فروش و سودآوري براي كسب و كار شما نمي باشد. بنابراين اگر تاكنون وب سايتي براي كارتان نداشتيد، به فكر راه اندازي آن باشيد.

  • ارزيابي وضعيت خود

در شبكه هاي اجتماعي به آساني مي توانيد وضعيت فروش و بازديد كاربران شبكه اجتماعي را بررسي كنيد. همچنين بازخوردهاي افراد را بهتر دريافت مي كنيد. در آخر با توجه به اطلاعاتي كه به دست آورديد، مي توانيد تصميم گيري بهتري براي كسب و كارتان بكنيد و سازمان­ تان را ارتقاء دهيد.

  • تعامل با مشتري

با استفاده از شبكه هاي اجتماعي شما مي توانيد با طيف گسترده اي از افراد و مشتري ها ارتباط برقرار كنيد. هم چنين مي توانيد گروه هايي براي ارتباط بيشتر با مشتري هايتان ايجاد نماييد و محصولات تان را در آنها قرار دهيد.

  • مخاطبان اصلي خود را پيدا مي كنيد.

با توجه به نوع مخاطبان شما، مي توانيد انتخاب كنيد كه در كدام يك از شبكه هاي اجتماعي عضو شويد. براي مثال اگر مخاطبان شما جوان هستند مي توانيد در اسنپ چت عضو شويد و يا اگر به دنبال مشتري هاي تجاري هستيد، بهتر است كه در لينكدين وارد شويد.

در رابطه با وب سايت، بايستي بر اساس نوع مخاطبان خود آن را طراحي كنيد، براي مثال اگر مخاطبان تان، دختران جوان هستند مي توانيد از طيف رنگ صورتي در طراحي آن به كار ببريد.

  • مشتري هاي وفادار به دست مي آوريد.

وقتي هر روز با مخاطبان و مشتري هاي خود در شبكه اجتماعي تعامل برقرار مي كنيد، كم كم رابطه تان نزديك تر مي شود و آنها به شما اعتماد مي كنند. در نهايت مشتري هاي شما به مشتري هاي وفادار تبديل شده و پيوسته از برند شما خريداري مي كنند. داشتن مشتري وفادار امتيازي عالي براي هر كسب و كاري  است.

جهت استفاده از خدمات شبكه هاي اجتماعي و همچنين مشاوره رايگان در زمينه توليد محتوا و مديريت شبكه هاي اجتماعي آران ايميل/شماره تماس خود را در اين صفحه وارد نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.