آرشیو تیر ماه 1399

آژانس تبليغاتي و ديجيتال ماركتينگ آران

تبليغات موثر با توليد محتواي خلاقانه

۵۱ بازديد

شما مي توانيد عكسي از محصولات تان تهيه كنيد و در زير آنها قيمت يا ويژگي هايشان را بيان كنيد. اين نوع تبليغ بسيار ساده است و بازده بسيار كمي دارد. در دنياي پيشرفته ي امروزي افراد از راه هاي خلاقانه تري براي تبليغ محصولاتشان استفاده مي كنند.

همچنين براي اينكه بتوانيد در بين رقبا جايگاه تان را ارتقاء دهيد، بايستي نحوه ارائه محصولات و تبليغات تان، به شيوه اي متفاوت تر و زيباتر باشد. در اينجا ما ايده تبليغات خلاقانه اي براي شما تهيه كرده ايم.

ايده

 

بيلبورد را به شكل محصول مورد نظر درآوريد

بيلبوردها به تنهايي بازديد كننده هاي بسياري دارند، اما بسيار كم پيش مي آيد كه يك بيلبورد توجه افراد را به خود جلب كند. به طوري كه افراد به سادگي از آن نگذرند و كمي به تماشاي آن بنشينند.

ما به شما پيشنهاد مي كنيم براي اينكه بيلبورد جالب و پربازديدتري داشته باشيد، آن را به شكل محصول مورد نظرتان در آوريد. براي مثال محصول شما يك ماهيتابه مي باشد.

شما مي توانيد پايه بيلبورد را به شكل دسته ماهيتابه درآوريد و خود بيلبورد را به صورت بدنه ماهيتابه. قطعاً اين ايده تبليغات خلاقانه، تأثير بيشتري بر مخاطبين مي گذارد.

 

يك بلاگر موفق در شبكه هاي اجتماعي شويد

به خاطر داشته باشيد هدف شما از بلاگر بودن، افزايش شهرت كسب و كار و درآمد بيشتر مي باشد.

بر اساس اين هدف بايستي يك پلتفورم مناسب انتخاب كنيد. پيشنهاد ما اين است كه كارتان را با يك سايت شروع كنيد. مي توانيد اين سايت را بر اساس علاقه خود طراحي نماييد. سايت هايي كه افراد در آن به صورت بلاگر هستند، بسيار بازديد دارد و مخاطبين معمولاً احساس نزديكي با نويسنده برقرار مي كنند.

بنابراين از اين ارتباط نزديك و صميمي استفاده كنيد و محصولات خود را معرفي كنيد. گاهي يك سايت شخصي بسيار بيشتر از يك سايت كاري بازديد پيدا مي كند.

 

نمايش محصولات، اطلاعات و داده ها به صورت اينفوگرافيك

قبل از هرچيزي به تعريف اينفوگرافيك مي پردازيم. همانطور كه از نام آن مشخص است از دو قسمت اطلاعات (info)و گرافيك تشكيل شده و در واقع به اين معنا است كه اطلاعات و داده ها را به صورت گرافيكي نمايش داده، تا براي همه افراد قابل فهم شود.

حال با توجه به تعريف اينفوگرافيك، شما مي توانيد با به كار بردن آن در تبليغات تان مفاهيم و منظورتان را به آساني منتقل كنيد. شما مي توانيد با اينفوگرافيك در حداقل زمان پيام خود را به مخاطبين برسانيد.

ايده

 

به جاي نوشتن متن تبليغاتي، ويدئويي از محصولات و خدمات تان تهيه كنيد

فيلم ها و تصاوير، عملكرد بسيار بهتري نسبت به نوشته و متن دارند. شما مي توانيد با يك فيلم تبليغاتي مناسب، بازديد بالاتري را به دست آوريد. معمولاً افراد هم به دليل مشغله هاي كاري و هم به خاطر نداشتن حوصله به دنبال يك راه آسان تر، براي كسب اطلاع از محصول مورد نظرشان مي روند. ديدن يك ويدئو بهترين و آسان ترين راه براي دستيابي به اطلاعات بيشتر از محصولات شماست.

ايده

مسابقه عكاسي راه بياندازيد

شما مي توانيد بدون هزينه و به وسيله مخاطبان تان بازديد از محصولات را بسيار بيشتر از قبل كنيد.

به اين صورت كه از مخاطبين بخواهيد از محصولات شما عكس بگيرند و براي شما ارسال كنند و يا اگر در اينستاگرام يا فيسبوك هستيد از آنها بخواهيد عكس را در صفحه خود قرار دهند و نام سازمان و صفحه شما را در زير آن ذكر كنند، سپس يكي از آنها را به عنوان برنده اعلام كنيد.

با اين روش يك بازاريابي عالي و موفق را انجام داده ايد و در تمام هزينه هايتان نيز صرفه جويي كرده ايد.

در حوزه طراحي جهت تبليغات و برندينگ خود چه فعاليت هايي انجام داده ايد؟

تجربيات خود را با ما به اشتراك بگذاريد.

كارشناسان آران آماده پاسخگويي به سوالات شما در اين زمينه هستند.

همچنين مي توانيد با وارد كردن ايميل/شماره تماس خود در اين صفحه از خدمات تبليغات آران بهره مند شويد.

آموزش تبليغات گوگل ادوردز

۵۳ بازديد

براي يك تبليغ‌ كننده انتقال كمپين‌ هاي تبليغاتي ‌اش از گوگل ادز به مايكروسافت ادز كار چندان سختي نيست.

در اين بين، مهم ترين اشتباهي كه تبليغ‌ كنندگان مرتكب مي ‌شوند، تلاش براي به حداكثر رساندن كارايي تبليغات در مايكروسافت ادز، درست شبيه به فضاي گوگل ادز است.

بايد در نظر داشت كه چند نوع تفاوت در اين دو پلتفرم نسبت به يكديگر وجود دارد. به عنوان تبليغ ‌كننده‌اي كه قصد بهينه سازي تبليغات خود را دارد، مواردي هست كه بايد به خاطر داشته باشيد.

شايد به نظر برسد كه سيستم و نحوه جستجو در مايكروسافت و گوگل به هم شبيه باشند، اما يادآوري تفاوت‌ هاي اين دو پلتفرم اهميت بسياري دارد.

در اين مقاله سه تفاوت عمده بين گوگل و مايكروسافت كه بايد براي شروع كار آن‌ها را بدانيد، برايتان به اشتراك خواهيم گذاشت.

1. برنامه‌ريزي براي تبليغات

يكي از راه هايي كه كاربران با استفاده از آن‌ها مي توانند تبليغات مورد نظر خود را هدف قرار دهند با برنامه‌ريزي در اين زمينه حاصل خواهد شد.

تبليغ‌ كنندگان مي توانند روز و هفته موردنظر خود براي درج آگهي ‌هاي تبليغاتي را انتخاب كرده و اصلاحات مشخصي را درخصوص تنظيمات مبالغ مزايده اجرايي نمايند.

آنچه ممكن است تبليغ‌ كننده‌ها را در حين انجام اين كار مراقب و گوش به زنگ نگه دارد، توجه به تنظيمات برنامه ريزي تبليغات در گوگل ادز و مايكروسافت ادز است.

اين كانال ها با هم تفاوت هايي دارند، بنابراين بايد بدانيد كه برنامه ريزي درباره آگهي و تبليغات براي هر كانال چگونه بايد باشد. فراموش نكنيد كه بايد داده ها را بررسي كنيد تا بفهميد بهترين عملكرد براي حساب تبليغاتي شما در اين نوع فضا هاي تبليغاتي در بهترين حالت خود چگونه مي تواند باشد.

در گوگل ادز، وقتي مي خواهيد برنامه تبليغاتي خود را ويرايش كنيد، به شما توسط سيستم ياد آوري مي شود كه حساب زماني شما در چه ساعت مقرري قرار دارد، زيرا برنامه تبليغ در گوگل بر اساس منطقه زماني خواهد بود كه هنگام ايجاد اكانت گوگل انتخاب كرده ايد.

اگر هدف تان اين است كه هر منطقه زماني را در همان ساعت محلي خود تنظيم كنيد، به عنوان يك تبليغ‌كننده، بايد كمپين هاي (اكانت) تبليغاتي جداگانه اي راه‌اندازي كنيد.

اگر قرار به كمك گرفتن از مايكروسافت ادز باشد، بدانيد برنامه ريزي تبليغات در اين پلتفرم متفاوت عمل مي كند. مي ‌توان برنامه زمان بندي تبليغات مايكروسافت را بر اساس موقعيت مكاني شخصي كه در حال تماشاي تبليغات است، برنامه‌ ريزي كرد.

2. امكانات هدف ‌گيري جستجوي شريك

هم گوگل ادز و هم مايكروسافت ادز، داراي شبكه ‌هايي براي جستجوي شريك است. اين آپشن ‌ها همان سايت ‌هايي هستند كه اجازه مي دهد تا فرد بازارياب بتواند دسترسي خود را به شبكه جستجوهاي ديگري كه به تبليغ كنندگان امكان مي دهد تا دسترسي خود را در شبكه جستجو تبليغات فراتر از دامنه Google.com  و Bing.com برسانند.

در اين بخش، چند تفاوت انگشت‌ شمار بين كانال ها وجود دارد. شبكه جستجوي شريك در مايكروسافت با گوگل متفاوت است و نحوه دستيابي به هدف مورد نظر در هر دو شبكه نيز به تبع متفاوت خواهد بود.

براي مثال بخش مربوط به جستجوي شريك در گوگل، در سطح كمپين قابل دستيابي و تنظيم شدن است. اما در مايكروسافت، اين امكان وجود دارد كه ما شبكه تبليغاتي خود را در سطح گروه تبليغاتي تنظيم كنيم.

شبكه جستجوي شريك در پلتفرم گوگل، شامل صدها وب سايت (به عنوان مثال ask.com) و همچنين ساير سايت‌ هاي موجود در خود گوگل، همچون يوتيوب است.

فرض كنيد، گوگل به طور خودكار اكانت هاي تبليغاتي شما را در قسمت مربوط به تنظيمات جستجوي شريك درج مي كند. در اين صورت اگر ببينيد، نتايج براي جستجوي شريك يا پارتنر در هنگام دسته بندي يا گروه بندي داده هاي اكانت شما به صورت زير مجموعه اي است، تنها به دو كليك ماوس براي حذف شركا و در ادامه  ذخيره تنظيمات جديد نياز خواهيد داشت.

متأسفانه، در گوگل، نشان كردن شريك، تنها به صورت دو آپشن يعني «ماندن همه مخاطبين» يا «حذف شدن همه مخاطبين» امكان پذير است. به عبارت ديگر گوگل بين مخاطبين بسته به اينكه از چه گروهي هستند تمايز قائل نمي شود.

هنگام تنظيم تنظيمات توزيع تبليغات در مايكروسافت ادز، براي شما اين امكان وجود خواهد داشت كه در كنار Bing، تبليغات شما در شبكه هاي AOL و Yahoo نيز نمايش داده خواهد شد.

البته شايان ذكر است كه بر خلاف گوگل، در مايكروسافت، متاسفانه گزينه اي براي انجام تبليغات در شبكه جستجوي bing.com وجود ندارد. حتي اگر قصد شما فقط سايت هاي شبكه جستجو باشد، باز هم بايد گزينه هاي بينگ، AOL و ياهو را با هم انتخاب كنيد.

توزيع آگهي‌هاي تبليغاتي در مايكروسافت ادز، اين است كه در آن امكان جداسازي شركا براساس حيطه فعاليت شما و ساير فعاليت‌ ها نهادينه شده است. شما مي‌توانيد از اين طريق، از روش هدف ‌گذاري ويژه براي گروه‌ هاي تبليغاتي ‌تان بهره‌ مند شويد.

3. مخاطبان خريدار بالقوه براي جستجو

اگر مي خواهيد با گروهي از كاربران كه احتمالاً در يك دسته خاص از محصولات يا خدمات در حال جستجو و خريد هستند، تماس داشته باشيد، گوگل ادز و مايكروسافت ادز هر دو توان كمك براي يافتن اين مخاطبان بالقوه را دارا هستند.

اين دو پلتفرم مخاطبان خريدار بالقوه را به  اكانت‌هاي شما خواهند افزود. بهتر است بدانيد كه در تنظيمات اكانت هاي تان در اين دو پلتفرم، آپشن آگاهي از ميزان ظرفيت مخاطبان (بنابر پيشنهاد مايكروسافت براي مثال) وجود داشته و قابل بهره مندي است.

در هر دو پلتفرم نيز مي توان پيشنهادات خود را براي اين دسته از مخاطبان تا 90٪ افزايش يا كاهش داد.

تفاوت عمده بين گوگل و مايكروسافت در بخش تنظيمات مربوط به وجود يا عدم وجود برخي گزينه هاست كه بايد حتماً آن ‌ها را مدنظر قرار داد.

به ياد داشته باشيد كه گوگل و مايكروسافت هر دو كانال ‌هاي مستقلي هستند.

امكان انتقال اطلاعات از يكي به ديگري بسيار راحت تر بوده و صرفه جويي در زمان به حساب مي آيد. اما به ياد داشته باشيد كه انتقال اطلاعات از گوگل به مايكروسافت براي مثال، به معني كپي پيست كردن اطلاعات يكي در ديگري نيست.

ممكن است آن اندازه كه در گوگل با ترافيك رو به رو بوديد، در مايكروسافت رو به رو نباشيد. يا ممكن است آنقدر كه در گوگل به زحمت مي افتيد و كار مي كنيد در مايكروسافت به زحمت نيفتيد.

اما براي رسيدن به مزاياي بين پلتفرمي در اين دو شبكه بايد عمل بهينه سازي را در نظر بگيريد.

تيم آران با بررسي نوع كسب‌ و كار شما بهترين و نازل‌ ترين قيمت را براي تبليغات گوگل به شما عزيزان ارائه مي ‌دهد. اگر در رابطه با استفاده از اين خدمات ترديد داريد، مي ‌توانيد از مشاوره رايگان تيم آران بهره ببريد.

آيا مي ‌خواهيد از طريق بازاريابي آنلاين كسب ‌و كار خود را رونق دهيد؟

آيا هنوز در انتخاب شيوه ‌هاي تبليغاتي مناسب ترديد داريد؟

شماره تلفن و يا ايميل خود را در اين صفحه وارد كنيد، تا شرايطي ايده‌ آل براي كسب‌ و كار خود ايجاد كنيد.

رتبه بندي شبكه هاي اجتماعي | مقايسه چند شبكه اجتماعي

۵۶ بازديد

با وجود اينكه عضويت در شبكه هاي اجتماعي براي حيات سازمان ها امري ضروري است، اما بسيار هنوز وارد اين شبكه ها نشده اند و كسب و كارشان را به صورت سنتي پيش مي برند. شايد تا سال ها بتوانيد با روش سنتي خود، سود خوبي به دست آوريد، اما با پيشرفت علم و تكنولوژي افراد بيشتر تمايل به خريد و فروش به صورت آنلاين را دارند.

پس بهتر است در كنار مغازه خود، اكانتي در شبكه هاي اجتماعي نيز ايجاد كنيد. در ادامه برخي از مزاياي شبكه هاي اجتماعي را بيان مي كنيم؛

مزاياي شبكه هاي اجتماعي

  • آگاهي از برند

شايد پيش از ورود شما به شبكه هاي اجتماعي، افراد كمي، از محصولات و نام برند شما اطلاع داشتند. شما با ورود به شبكه هاي اجتماعي و تبليغ كردن محصولات خود، برندتان را معرفي مي كنيد.

  • شهرت برند

شما مي توانيد با ارائه محصولات با كيفيت و با قيمت مناسب به عنوان يك متخصص در زمينه كاري خودتان به شهرت برسيد. براي مثال در صورتي كه شما محصولات سفارش داده شده را در بسته بندي قرار دهيد و در زمان معين به دست مشتري برسانيد، افراد به شما و به برندتان اعتماد بيشتري مي كنند و در نتيجه شما را به ديگران نيز معرفي مي نمايند.

  • مقرون به صرفه است

راه اندازي كسب و كار در شبكه هاي اجتماعي بسيار ارزان تر از روش هاي سنتي مي باشد. بسياري از هزينه هاي عملياتي و هزينه هاي ثابت براي شما حذف مي شوند. در شبكه هاي اجتماعي شما مي توانيد براي تبليغات هزينه كنيد كه اين هزينه ها در مقايسه با هزينه روش هاي سنتي بسيار ناچيز به نظر مي رسد.

  • ترافيك وب سايت

در صورتي كه اصول و قوانين سئو را رعايت كنيد و محتواي مناسبي در وب سايت خود قرار دهيد، به آساني توسط موتورهاي جستجو يافت مي شويد. در نتيجه ترافيك سايت شما افزايش پيدا مي كند.

همانطور كه مي دانيد نتيجه ترافيك سايت چيزي جزء افزايش فروش و سودآوري براي كسب و كار شما نمي باشد. بنابراين اگر تاكنون وب سايتي براي كارتان نداشتيد، به فكر راه اندازي آن باشيد.

  • ارزيابي وضعيت خود

در شبكه هاي اجتماعي به آساني مي توانيد وضعيت فروش و بازديد كاربران شبكه اجتماعي را بررسي كنيد. همچنين بازخوردهاي افراد را بهتر دريافت مي كنيد. در آخر با توجه به اطلاعاتي كه به دست آورديد، مي توانيد تصميم گيري بهتري براي كسب و كارتان بكنيد و سازمان­ تان را ارتقاء دهيد.

  • تعامل با مشتري

با استفاده از شبكه هاي اجتماعي شما مي توانيد با طيف گسترده اي از افراد و مشتري ها ارتباط برقرار كنيد. هم چنين مي توانيد گروه هايي براي ارتباط بيشتر با مشتري هايتان ايجاد نماييد و محصولات تان را در آنها قرار دهيد.

  • مخاطبان اصلي خود را پيدا مي كنيد.

با توجه به نوع مخاطبان شما، مي توانيد انتخاب كنيد كه در كدام يك از شبكه هاي اجتماعي عضو شويد. براي مثال اگر مخاطبان شما جوان هستند مي توانيد در اسنپ چت عضو شويد و يا اگر به دنبال مشتري هاي تجاري هستيد، بهتر است كه در لينكدين وارد شويد.

در رابطه با وب سايت، بايستي بر اساس نوع مخاطبان خود آن را طراحي كنيد، براي مثال اگر مخاطبان تان، دختران جوان هستند مي توانيد از طيف رنگ صورتي در طراحي آن به كار ببريد.

  • مشتري هاي وفادار به دست مي آوريد.

وقتي هر روز با مخاطبان و مشتري هاي خود در شبكه اجتماعي تعامل برقرار مي كنيد، كم كم رابطه تان نزديك تر مي شود و آنها به شما اعتماد مي كنند. در نهايت مشتري هاي شما به مشتري هاي وفادار تبديل شده و پيوسته از برند شما خريداري مي كنند. داشتن مشتري وفادار امتيازي عالي براي هر كسب و كاري  است.

جهت استفاده از خدمات شبكه هاي اجتماعي و همچنين مشاوره رايگان در زمينه توليد محتوا و مديريت شبكه هاي اجتماعي آران ايميل/شماره تماس خود را در اين صفحه وارد نماييد.